Kan ik een betalingsregeling afspreken voor de huurachterstand?
Algemeen
Kunt u de huur niet in één keer betalen? Dan kunt u een betalingsregeling bij ons aanvragen.
Doe zelf een voorstel voor een betalingsregeling op Mijn Intermaris
Heeft u nog geen account? Activeer uw account of vraag uw registratiegegevens hier aan.
Of bel met ons Klantcontactcentrum op 088 25 20 100
Onze medewerker stelt u de volgende vragen:
- Wat is de reden dat u de huur niet kunt betalen?
- Voor welk bedrag of welke maand wilt u een betalingsregeling met ons afspreken?
- In hoeveel delen (termijnen) wilt u het bedrag terugbetalen?
Gaan wij akkoord met uw voorstel?
Dan sturen we u altijd een bevestiging. Daarin leest u de regels rondom de betalingsregeling. Zo moet u de huur op of voor de eerste van de maand blijven betalen. Dat geldt ook voor de termijnen van de betalingsregeling.
Meer weten over het betalen van de huur? Bekijk dit filmpje!